#
UkrРусскийEnglish

ПИТАННЯ ПРО ПРОПИСКУ У КИЄВІ

Так, зараз чоловікам від 18 до 60 років необхідно ставати на облік у військкоматі перед поданням документів на прописку до Центру адміністративних послуг. 
Все просто: Ми домовляємося з Вами про візит до адміністрації одного з районів Києва. Ви берете паспорт та військовий квиток з позначкою про облік (тільки для чоловіків), наш уповноважений співробітник привозить документи про право власності на квартиру та допомагає Вам заповнити заяви на прописку (та виписку). Ви здаєте паспорт на реєстрацію співробітнику Центру адміністративних послуг. Ми зі свого боку надаємо письмову згоду на реєстрацію в нашій квартирі та подаємо документи на квартиру разом із Вашою заявою. Наступного дня отримуємо смс про готовність документів - йдемо в Центр адмін послуг, отримуємо паспорт із пропискою та проводимо розрахунок.
Виписатися з попереднього місця реєстрації (з Маріуполя) можна за місцем нової реєстрації (у Києві). Для цього необхідно підписати дві заяви: про зняття з реєстрації та про реєстрацію та подати до Центру надання адміністративних послуг. У Маріуполь поштою прийде повідомлення про зняття Вас з реєстрації та про Ваше нове місце реєстрації.
У середньому один-два дні. Наприклад: сьогодні подаємо заяву, завтра чи післязавтра отримуємо готові документи. Про готовність документів Вас сповістять за допомогою смс-повідомлення.
З 14 квітня 2016 року реєстрацією місця проживання займаються адміністрації відповідних районів (міст). У Києві у кожному з десяти районів документи приймають Центри надання адміністративних послуг, які працюють при районних держ. адміністраціях. Детальніша інформація на сайті Міграційної служби.
Так звичайно. У такому разі Вам потрібно оформити довіреність на подання документів від Вашого імені у нотаріуса. Текст цієї довіреності ми надішлемо Вам на ел. пошту. Усю «паперову» роботу ми зробимо самі, а готові документи доставимо у зручне для Вас місце.
Прописатись можна і на менший термін, але мінімальна вартість наших послуг за пропискою складає 4800 грн. При цьому після отримання прописки змінити її ви можете вже наступного дня — наша участь у цьому процесі не буде потрібна.

Так, у нас дорого. Ця ціна обумовлена низкою причин:

  1. Ми працюємо без посередників: реєструємо Вас виключно у наших власних квартирах, не в гуртожитках, не в чужому житлі чи центрах реєстрації бездомних громадян, і сплачуємо всі податки, тому наша діяльність є абсолютно законною.
  2. У вартість наших послуг також включено секретарський сервіс: вся кореспонденція, що надходить на Ваше ім'я буде отримана, а наш співробітник повідомить Вас про її надходження протягом одного дня.
  3. Вам більше не доведеться нічого оплачувати додатково: у вказану вартість входять усі обов'язкові платежі та навіть витрати на послуги нотаріуса при оформленні довіреності.
  4. З нами зручно: ми дбаємо про Ваш комфорт, тому відвеземо Вас до центру адміністративних послуг для подачі документів на автомобілі та за необхідності доставимо готові документи за вказаною Вами адресою.
  5. З нами надійно: як власники нерухомості ми зацікавлені в тому, щоб через рік Ви продовжили з нами договір, тому Ви можете впевнено користуватися нашими послугами через рік, два або навіть 5 років. Нагадаємо, що ми працюємо із 2011 року.